zigzag

Alla inlägg under oktober 2012

Av Issa Nordström - 28 oktober 2012 09:02

Nu har jag typ vart inne på msp nån timme... jag har scattat med 1anton2. Imorgon är det första dagen på lovet. Det blir nog förbi stallet lite senare sen. Davi skulle säkert hem till sin pappa, har jag kanske nån att vara med sen idag hon kom ju hem igår!! Idag har Elve och mamma vart gifta 1 och 1 dag :P Igår kollade dem på film och åt midag. Jag var med Ida som köpte typ et ton av snacks!!  




                                                

Av Issa Nordström - 27 oktober 2012 09:21

Hej idag har jag vart inne nån timme på msp jag heter silvermy så du kan söka upp mig om du vill. Idag ska jag och Ida ha tjejkväll!! YEY det är för att mamma och Elve ska ut och kolla på film och äta och sånt eftersom de har vart gifta ett år nu...


 


 

Av Issa Nordström - 18 oktober 2012 07:23

Snart om tio minuter ska jag sticka till skolan... BORING. Igår hoppade jag och Reuben det gick bra när vi höjde men dem små hinderna tyckte han inte att det var nödvändigt att hoppa istället så stannade han eller bockade... han är ju en unghäst!! Jag har bestämt mig för att börja hoppa honom lite oftare det var ganska kul också för båda oss. Nu måste jag klä på mig och sticka till skolan!!


   




                                       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag skriver om djur och min vardag även massa ridning!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards