zigzag

Alla inlägg under november 2012

Av Issa Nordström - 25 november 2012 14:25

Hej! Idag har jag gort en ny gubbe på msp den heter Trissan11 tanken var att jag skulle spara massa pengar på den gubben, men jag är nöjd med den!! Gå gärna in på dewn jag söker vänner på den, den gubben som är finast är Silvermys så det är dem 2 jag är inne på mest nu!! Ha en bra sista hälgdag, men jag har ledigt från skolan imorn!!


 

Av Issa Nordström - 1 november 2012 08:33

Igår var jag och Davi (och mamma) en sväng i stallet vi körde Reuben det gick bra. Han var ganska pigg eftersom han har vilat en vecka eftersom han fick nya skor i förr-går! Jag blev ganska nöjd bortsätt från att jag satt på kanten och höll på att glida ur vagnen ibland. 

  Sen var det mot simmhallaen jag och davi skulle simma det var kul! Mamma tränade medan . Vi åkte den blåa tills jag blev åksjuk och då hoppade vi ner i poolen istället!

Sen så gick vi till farocken och bestälde mat, chicken bits för mig! Sen åkte jag hem och Elve sminkade mig till nånting läskigt! Davi fick lite svart runt ögonen och sen gick vi bus-eller-godis vi fick massa godis, som jag smaskar på nu!! 




                                                            

Presentation


Hej jag skriver om djur och min vardag även massa ridning!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards