zigzag

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Issa Nordström - 7 december 2012 20:50

Hej mamma och Elve ligger i soffan och sover jag är trööött ska nog gå och lägga mig först ska jag in på msp. I övermorn stall tror jag!! Jag önskar att jag hade en aladin schoklad-ask frömför mig. Såå sugen, Nu msp!!


       



                                                    

Av Issa Nordström - 7 december 2012 20:08

Hej nu har jag skapat nytt konto på howrse jag heter Silvermys Ha det bra jag skulle bara skriva det so you knew. Jag saknar min lilla Reuben ;( Sugen på alladin...


                                     



                                        




Av Issa Nordström - 7 december 2012 19:28

Hej jag har inte vart inne på bloggen och bloggat den senaste månaden... Jag trodde jag lagt av. Men iallafall det är 7 dec snart jul. Jag ska fira jul hos mamma i år. ;) Imorgon är det jul och kultur-marknad i centrum jag kommer... Några kompisar häner med. Jag har uppdaterat stylen lite på bloggen den förra var för punkig. Idag har jag ätigt fattiga riddare till midag, fett gott. Jaja ska nog sluta nu ska bara finslipa bloggen lite till... Jag har skrivit rn ny presantetion hoppas den duger. Jag är sååå trött. Ska nog leka lite med mina möss. Vet ej hoppas Nicke eller Davi kommer hem till sin pappa imorn så vi kan göra nåt.


Jag ska börja spela howrse igen... heter Tree Horse Head om jag inte gör någon ny...


   



                                                        


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag skriver om djur och min vardag även massa ridning!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards